【聖誕好去處2019】寵物小精靈聖誕登陸銅鑼灣!7米高精靈球樹/巨型卡比獸

文: Eunice Lam
2019.11.05

Pokémon粉絲留意啦!今個聖誕節將會有大量的寵物小精靈現身銅鑼灣時代廣場,商場到時會有9大聖誕影相位,另外更會有拍照館、「捕捉Pokémon印章」活動、聖誕滴膠筆盒工作坊等活動,當中最吸引的一定係Pokémon見面會,卡比獸將會首次以聖誕造型亮相同粉絲見面,各位小精靈訓練員記得唔好錯過啦!

6大聖誕Pokémon專屬小屋

比卡超、伊貝、小火龍、車厘龜、奇異種子等Pokémon雕像在各自的專屬小屋等大家跟他們打卡留念,大家可到大廳、飯廳、遊戲室、書房及睡房等等尋找喜愛的Pokémon蹤影。

1:1 原尺寸2米高超夢型格登場

地面廣場更有2米高超夢站立在冰塊上。

午睡中的1.5米卡比獸 

7米高精靈球聖誕樹  與Pokémon一齊Camping

2樓更設有7米高巨型Pokémon聖誕樹,以多達50個3D精靈球組成。而在聖誕樹下,一眾Pokémon築起聖誕營地,包括 3個1.5米高充滿聖誕氣氛的帳幕,等訓練家一起參與獨特聖誕派對!

Ig-able Pokémon拍照館

拍照館內設有多款不同設計的相框,與Pokémon在不同場境合照。完成後,可以QR Code下載相片,上載至Instagram或其他社交平台與同好分享,記得hashtag #HKTSPokemon!

仲有聖誕造型卡比獸見面會、DIY Pokémon 聖誕滴膠筆盒工作坊、「捕捉Pokémon印章」活動、免費換領Pokémon布袋等活動。

活動資訊

  • 日期2019年11月15日 - 2020年1月1日
  • 地址 銅鑼灣時代廣場地面露天、有蓋廣場、2樓及12樓
  • 人均消費免費
  • 開放時間10am-10pm (11月15 日開放時間為7pm-10pm)
  • 電話2118 8900

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓