即買即燒!雜貨店扒房歎靚牛

2019.11.05

買平扒當然首選肉食店,像Feather & Bone將雜貨店與扒房合二為一,成功創出鋸扒新體驗,近月分店更登陸灣仔。客人可以先到店內的雜貨店逛逛。這裏設有凍肉櫃,放滿鮮肉,約十多款可供選購,然後店員將鮮肉交到廚房,廚子會根據客人要求的生熟程度、伴菜配搭等烹調,完全Tailor made。

鮮肉價錢不貴,性價比挺高,澳洲和牛、美國特級安格斯等都有,更有不同味道特色及部位,就如和牛肉眼,也有分穀飼或草飼,帶骨肉眼亦一樣。所有肉類均以零售價格計算,以一塊約8安士重的澳洲M7和牛扒為例,只需200多元,配薯蓉等熟食,埋單都只是300元左右,抵食!廚子廚藝對辦,火候控制得剛好,不會過生過熟。

乾式熟成頂級有骨肉眼扒約$54/100g
肉眼扒燒到半成熟,切開粉嫩,肉質嫩,濃肉味,一級棒。

其他肉類,如羊肉漢堡扒、自家製牛羊香腸、Free range豬扒等,質素也不錯。羊羶味頗濃郁,鹹香十足,豬扒juicy鬆軟。牛羊腸更是主廚每日鮮製,可以現買現煮,想飽肚配菜可選薯條,想輕怡可選沙律。

香煎羊扒配意大利黑醋珍珠麵 $338
羊扒味香羶,珍珠麵有嚼勁。

煙肉醬牛骨髓配洋蔥沙律及脆包 $148
煙肉味突出,沙律很fresh。

雜貨店有廿多種各式各樣的肉類。

甜品也有特別選擇,如辣味朱古力心太軟,70%的黑朱古力和辣椒配合,絕對是味蕾的衝擊,辣味不過火,中和黑朱古力苦味,配搭雲呢拿雪糕,與抵食的主菜同樣吸引。

 
【INFO】
Feather & Bone
地址:灣仔盧押道5號地下A號舖
電話:2325 6308
營業時間:星期一至四7am-10pm;星期五7am-10:30pm;星期六8am-10:30pm;星期日及公眾假期8am-10pm
交通:港鐵灣仔站B1出口

資料由客戶提供

活動資訊

  • 地址 灣仔盧押道5號地下A號舖
  • 開放時間星期一至四7am-10pm;星期五7am-10:30pm;星期六8am-10:30pm;星期日及公眾假期8am-10pm
  • 電話2325 6308

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓