【聖誕禮物2019】Innisfree推出聖誕節系列!皇牌護膚品/彩妝盤/香氛蠟燭

文: Tracy Chan
2019.11.12

大熱韓國化妝品品牌innisfree推出聖誕節系列!innisfree今年的聖誕節系列換上由荷蘭設計師Jordy van den Nieuwendijk設計的限量包裝,產品包括:精華、面霜、彩妝盤、蠟燭等大熱產品,大家可以準備定聖誕禮物喇~

innisfree今年的聖誕節系列換上由荷蘭設計師Jordy van den Nieuwendijk全新設計的限量包裝,於成熟與童真之間巧妙地取得平衡,創造出獨特的迷人可愛風格。


護膚品方面有innisfree的皇牌產品綠茶籽精萃水分菁露及綠茶籽精萃水份精華面霜,兩者都是增量裝;還有濟州香氛護手霜套裝,比一般貨裝更實惠。(點擊圖片睇價錢)

彩妝則有顏色配搭非常實用的節日彩妝盤組合及鑽光閃爍唇彩,適合不同妝容。(點擊圖片睇價錢)

為配合聖誕節,品牌還推出了燃亮夢幻香氛音樂蠟燭及玩味樂韻氣息擴香瓶。(點擊圖片睇價錢)

活動資訊

  • 地址 Innisfree

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓