UNIQLO新推HEATTECH保暖毛毯香港有售 10秒即暖!最平$299可入手

文: Tracy Chan
2019.11.24

每逢冬天,不少人都會因為怕凍而穿上保暖內衣,最近,UNIQLO就推出了HEATTECH保暖毛毯,有網民用過後表示只需十幾秒就會感到暖和,引來瘋搶至斷貨。HEATTECH保暖毛毯最平$299起,大家冬天又有一個保暖新選擇喇。

UNIQLO的HEATTECH保暖內衣相信是不少人的冬天恩物,而UNIQLO最近就新推出了HEATTECH保暖毛毯,採用HEATTECH物料製成,有網民用過後更表示只需十幾秒就會感到暖和。

HEATTECH保暖毛毯有SINGLE及DOUBLE兩個尺寸,可選擇深啡、淺啡、卡其及灰色。不過,香港暫時只有UNIQLO利舞臺旗艦店及網店限定發售,售價分別為$299及$399。但是,現時已經暫時售罄,大家想買就要等補貨喇!

資料及圖片來源:UNIQLO

活動資訊

  • 地址 UNIQLO利舞臺旗艦店及網店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓