【聖誕好去處2019】全港首間寵物小精靈主題酒店 7大攤位遊戲/6米高比卡超

文: Toby Mok
2019.11.26

2019年聖誕節又就快到,香港黃金海岸酒店為了慶祝聖誕節,最近推出一系列Pokémon主題的活動以慶祝佳節。香港黃金海岸酒店將會於2019年聖誕節推出全港首間Pokémon主題海景露台客房,酒店更會設置多款以寵物小精靈為主題的打卡位、聖誕燈飾及7大攤位遊戲。而當中最觸目的當然是6米高巨型充氣比卡超,各位寵物小精靈迷記得唔好錯過!

酒店及商場各處都設有多個影相位,當中最觸目的當然是位於黃金海岸商場的6米高巨型充氣比卡超啦!巨型比卡超旁亦有不少聖誕燈飾及布置,節日氣氛濃厚。

除此之外,酒店亦有不少充滿聖誕特色的影相位,酒店大堂仲有一棵由各種寵物小精靈組成的4米高聖誕樹,各位Pokémon迷記得去影靚相啦,按下圖睇有咩影相位!

酒店更會推出一系列Pokémon主題的攤位遊戲,包括巨型充氣滑梯、彈彈床迷宮、充氣障礙賽等等,玩滿指定分數仲有Pokémon主題精品送添,按下圖睇詳情。

酒店更有推出Pokémon主題海景套房,房間每個角落包括廁所、窗簾、櫃等等都有寵物小精靈的蹤影!按下圖睇房內設計。

除此之外,入住的顧客仲可以免費參加Pokémon環保袋工作坊,親手製作專屬自己的寵物小精靈布袋,酒店更會免費送住客特別版Pokémon棒球帽添!

黃金海岸商場 「黃金海岸道館訓練營」 

日期:2019年11月23日至 1月1日

時間:中午12時至下午10時

地點:黃金海岸商場中庭

黃金海岸商場 「道館訓練關卡」

日期:11月23、24、30日、12月7、8、14、15、25、26、28、29日及1月1日

時間:下午2時至6時   

地點:黃金海岸商場中庭 

活動資訊

  • 日期2019年11月23日 - 2020年1月1日 Pokémon道館訓練員聖誕住宿計劃
  • 地址 掃管笏青山公路青山灣段1號Castle Peak 黃金海岸 Gold Coast 1 號
  • 網址網址

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓