粉色控注意!少女色系電動牙刷登場!5大入手原因~

文: Moses
2019.11.27

成日想買電動牙刷,希望刷牙可以刷得乾淨啲,不過市面上來來去去都係黑白色,好悶啫,又配合唔到我嘅個人風格!終於俾我搵到外型同功能性都同時兼備嘅電動牙刷喇!Philips Sonicare Protective Clean聲波震動牙刷,有粉紅同粉藍兩隻配色,一支買畀自己,另一支買畀另一半就啱晒!佢不單外型吸引,而且功能性高,就連戴住牙套、牙箍用都得!想知有幾勁?即刻睇下先!

高質弧形刷毛  後排牙齒都刷到

 
佢嘅刷毛又密又高質,刷牙嘅時候唔會傷到牙齒之餘,更可以溫和咁清除牙齦上嘅牙菌膜,再加上弧形設計,就連後排嘅難刷部位牙齒都可以輕鬆兼顧到!

三種刷牙模式以供選擇  跟牙菌膜說再見
 

呢支牙刷分別有三種模式:標準清潔模式(clean)、潔白模式(white)同埋牙齦護理模式(gum care),以供用家因為個人需要而選擇。飲咖啡或茶時,牙齒表面會積聚色斑,利用潔白模式(white)可以針對清除牙齒表面的色斑,令牙齒潔白。Sonicare嘅聲波技術產生強力液體清潔動力,能深入清除牙齒鄰面和牙齦邊緣的牙菌膜,就算係用緊牙套、牙箍、補牙同瓷貼面都一樣適用!

貼心小提示  提示你換刷頭
 

刷頭究竟可以用幾耐?有人話3個月,又有人話6個月,但大部份人都覺得只要刷頭依然靚仔,佢哋都會選擇「拖住先」,唔換!好彩呢支牙刷夠醒目,刷頭入面有微型晶片,可以同手柄配對,再加埋BrushSync技術,track住你嘅刷頭用咗幾耐,到時候就會著燈兼「嗶」你,提醒你係時候換刷頭,確保牙刷時刻在最佳狀態發揮最強的效能!

 
兩分鐘計時  最佳的刷牙時間
有無試過,刷牙時走咗去睇電視或者做其他嘢,唔記得自己刷牙刷咗幾耐?其實醫生推薦最佳刷牙時間係兩分鐘。只需兩分鐘,就足夠清潔口腔內每個部位但又唔會傷害牙齦。呢支牙刷嘅QuadPacer同Smartimer功能,就可以幫你count住時間,刷夠兩分鐘就停機,到時一心幾用又有咩難度呢? 

旅行Travel Case 護齒無疆界


作為唔去旅行唔安樂嘅香港人,牙刷配備Travel Case就最貼心,方便帶埋電動牙刷出門,旅行影相都笑得開心啲!而且佢嘅電量持久,叉一次就可以用差不多十日!不過如果仍然擔心唔夠電,個叉電器都非常小巧,帶住出發好方便! 

想入手?即上http://bit.ly/2PVUoZc啦!

資料由客戶提供

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓