Sanrio迷你隨身空氣清新機!頸鏈設計 負離子技術去除粉塵/細菌/霧霾/花粉

文: 劉紀彤
2019.12.02

唔少香港人都有鼻敏感的問題,特別是空氣差、受到外來刺激如花粉、粉塵時徵狀就會特別嚴重。最近Sanrio官方授權推出了一款迷你隨身空氣清新機,清新機用了頸鏈設計,細細部掛係頸出街就可以用負離子技術去除粉塵、細菌、霧霾、花粉等等,仲有4款人氣角色包括Hello Kitty、布甸狗、My Melody、Little Twin Stars,粉絲可以買嚟試試啦!

Sanrio迷你隨身空氣清新機一共有4款,包括Hello Kitty、布甸狗、My Melody、Little Twin Stars,全部雙面設計,款式好靚!

 

 

迷你隨身空氣清新機用了負離子技術,可以去除粉塵、細菌、霧霾、花粉等,鼻敏感嚴重的朋友可以一試。

有興趣購買的朋友可以去>>HomeBuyMall睇睇。

活動資訊

  • 地址 HomeBuyMall

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓