清爽髮絲Get!

Essential清爽防油光系列

專為追求清爽感或油性髮質而設,含有升級納米保護膜,能平均地包裹受損角質層,免受傷害。產品更蘊含「長效控油成份」,不含矽成份*,深層潔淨過盛油脂,回復油水平衡狀態,秀髮絲絲清爽不黏笠。

品牌: Essential
*不含矽只適用於清爽防油光洗髮露
YSL Beauté

VERNIS À LÈVRES WATER STAIN 系列

水光玻璃唇是今夏大熱,想要輕鬆get只要1支持色炫彩水唇釉即可!獨特設計的波浪唇刷只要輕輕一抹即能準確地勾勒唇形。極度顯色且持久;質感輕爽絕不黏膩,輕如無物塗上後完全無感。備有17色選擇,無論是白晢或是健康小麥膚色都有合適的色調。必搶色號首選#612蘋果紅及#617玫瑰莓果色,前者性感迷人後者感覺溫柔。買多幾支以配搭不同造型最適合。

品牌: YSL Beauté
纖巧時尚入門級運動時計

Suunto 5 GPS 腕表

活力無限的夏日已來到,大家也要動起來多做運動以Show Off 至Fit的Body!潮流興用運動時計來記錄運動狀態,今夏首選芬蘭製的全新Suunto5,表身纖巧時尚。採用4大衛星定位系統,提供高精度定位服務及更準確路徑規劃。電量持久,即使於啟動GPS情況下電池仍可以用到長達40小時。同時有80多種自訂運動模式選擇,可追跡用家體能水平,調整訓練計劃。是性價比高的入門級運動腕表,女生最啱用。

品牌: Suunto
暑假帶小朋友Clip N’ Climb!

室內攀石中心Verm City

夏天想找好節目,但又不想室外暴曬,全港最大的室內攀石Verm City樂園絕對是不容錯過的選擇!面積達2萬呎,當中的「Clip N’ Climb Park」體驗區一共有19款遊戲,同時訓練腦部和體力,不論成人還是小朋友,只要年滿四歲,換好裝備就可以玩餐飽!

品牌: Verm City
暑假好去處

炎夏樂繽FUN大特賣

仲夏最好去Shopping,一邊歎冷氣,一邊去千色CITISTORE嘅炎夏樂繽FUN大特賣買平嘢!一連11日嘅大特賣低至4折,由泳衣、防水袋、毛巾,到床上用品、雪糕、冷霧風扇都有,總知所有同夏天有關嘅嘢,呢度都揾到!務求幫你度過炎炎夏日!6間店舖都有舉行㗎!

品牌: 千色CITISTORE
清涼消暑日式涼麵!

魚尚「夏の涼麵」

夏日熱辣辣無心情又無胃口,不如試下健康開胃嘅冷麵啦!魚尚推出咗3款「夏の涼麵」,有鮮嫩日本雞胸肉嘅「悠然雞蕎麥麵」同口感豐富嘅「胡麻什錦中華冷麵」,亦有刺激味蕾嘅「擔擔風稻庭烏冬」。全部均材料豐富,開胃又夠飽肚。將軍澳及太和新分店已經開咗,快啲去試下冰涼滋味啦!

品牌: 魚尚