被小春的脾氣嚇親?應采兒爆Jasper唔想錄《爸爸》

文: 9527
2017.09.22

陳小春平時做慣「大佬」,於做爸爸方面就仍需努力。陳小春於《爸爸去哪兒5》節目中多次發脾氣呼喝Jasper,不單止網民話心痛,媽媽應采兒亦於微博爆Jasper唔想錄《爸爸》。

陳小春之前受訪時提到自己忙於工作,同Jasper相處的時間極少,Jasper比起爸爸,反而更喜歡公公。所以陳小春亦講過拍《爸爸去哪兒5》、公開兒子並非為錢,而是希望透過節目改善與兒子的關係。

 

陳小春性急又脾氣暴燥,於鏡頭前多次呼喝Jasper,但Jasper逆來順受,忍住眼淚努力同爸爸溝通等高EQ表現令他成為《爸爸去哪兒5》最高人氣的小朋友。

 

媽媽應采兒早前表示是自己叫Jasper慢慢走,小心跌倒,兒子卻因行太慢被小春狂鬧,采兒心痛仔仔,仲向小春挑機講明「腿短錯了嗎」。

最近又透露今日兩父子再出發錄製,Jasper一面不願意問「啊?又要去?」,似乎被爸爸的脾氣嚇怕。

 

 


應采兒叮囑小春「多說中文」,又話明明英文唔好但狂講,原來小春怕Jasper聽唔明自己的港式普通話,唯有硬住頭皮講英文,其實睇得出小春都好為仔仔著想,希望兩父子可透過節目變得愈來愈親密。

 

 

來源:應采兒微博

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓