「怪物新人」BLACKPINK推洗腦新歌 MV破最快過千萬點擊紀錄

文: 王庭芝
2017.06.23

有「怪物新人」之稱的BIGBANG師妹團BLACKPINK推出新歌《As If It’s Your Last》回歸,昨日MV在Youtube公開,只用了大約短短17個小時已經突破1千萬點擊率,打破韓團最快破千萬點擊率紀錄,而且昨晚甫公開音源已經橫掃各大排行榜第一名寶座,認證超強人氣!

《As If It’s Your Last》MV的畫面色彩繽紛,4位成員Jisoo、Jenny、Rosé及Lisa充滿夏日氣息,曲風貫徹YG擅長的hip hop風格,而組合出道歌《Boombayah》中,具有標誌性的歌詞「BLACKPINK in your area」都出現於新歌之中,粉絲們有無聽到呢?

相比YG事務旗下其他組合,例如WINNER、iKON及已經解散的2NE1, BLACKPINK似乎一改YG的神秘作風,曝光率和回歸比一眾師兄師姐都頻密,而且她們在不同的綜藝節目上都有活躍的表現,難怪人氣越推越旺!大家都欣賞吓BLACKPINK的新歌啦!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓