女生必學6招增高拍攝法 158影到170cm無難度!

文: 捌公主
2017.06.10

嬌小女生想變長腿女神唔駛美圖秀秀拉到變哂形,只要學識擺甫士、利用鏡頭角度,仲有最重要的教識揸機個位男朋友/閨蜜,保證158cm都可以影到170cm長腿照!Facebook專頁小豪包膜 - 台中五權店上載了一段短片,6招教大家增高拍攝法!

 

第一招:腳貼畫面底部

直身拍攝的話,人像佔畫面比例6成,另外把腳貼底拍攝,腿部會自然拉長。

  

 

第二招:水平線拍攝,腳尖向鏡頭伸延

拍鏡頭放到肚臍位置,變成人像與鏡頭成水平線角度。再拍腳尖稍稍伸長至鏡頭方向。馬上就變高了!

  

 

第三招:風景+人像拍攝

要拿最多的景,又要把人拍得高。攝影師可以蹲下,以抑角的方式拍攝。腳尖放在畫面角落,變成抖拍風格,那看到後景之餘,人亦變高了。

 

 

 

第四招:坐下來拍攝

坐下來很容易顯矮又顯胖。這時候只需將屁股向前傾,把腿伸出來。而攝影師將腳貼畫面底部拍攝,坐下來也變長腿了!

 

 

 

第五招:腳尖跟膝蓋成一直線

正面向着鏡頭,上半身靠後,下半身前後腳站着,記得把腳尖跟膝蓋成一直線。

 

 

第六招: 墊腳尖

如果覺得正面顯胖,可以側身45度,前後腳站着,把一隻腿伸直兼墊腳尖。

 

 

來源:小豪包膜 - 台中五權店授權轉載 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓