「媽咪對唔住」l 中學生給單親媽媽最感動母親節文

文: 捌公主
2017.05.13

年輕歲月有誰沒有犯過錯?錯誤不只由自己承受,更傷害到身邊最親的人。有中學生在Facebook群組「名校Secrets」發母親節文,指身為中學生的自己不懂事,與男朋友發生性行為後懷孕,更經歷墮胎,令作為單親媽媽的母親難過。認清活好人生才最能報答媽媽養育之恩。指會為明年DSC努力考上大學,為前途發憤。

 

 

 

樓主指媽媽患有抑鬱症,本來不想將懷孕一事相告。但男朋友人間蒸發,樓主被媽媽發現行為有異,決定坦白。心痛表示「辛辛苦苦養大我,但我竟然做咗件傷害自己,傷害佢嘅事。」 

 

後來樓主的媽媽不幸入入醫院,才令她反省行為「解我咁大咁人,唔係喺學校好好讀書,或者出去打工賺錢,幫輕媽咪,而係要佢擔心我」。同時為要不要留著嬰兒的問題上扎掙,不想小孩生於破碎家庭,同時不想扼殺生命。

 

最後樓主聯絡家計會,經醫生檢查後證實身體不適合懷孕,選擇了終止懷孕。一切事過境遷,樓主跟媽媽身體已經復原,深深明白活出美好的人生、不讓媽媽擔心才是最好的報答方法。並指會為明年的DSE努力,考上大學。亦忠告大家做事前要顧及後果,珍惜家人。

 

 

網友都祝福樓主,人生漫漫,懂得走回正路,認清目標就好了。 

 

 

 

 圖:TVB《親親我好媽》劇照,與內文無關

 

來源:名校Secrets 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓