碧咸大戰Gordon Ramsay鬥廚藝!網友Like爆二人互窒對方

文: 捌公主
2017.08.18

Gordon Ramsay的廚藝節目The F Word來到最後的挑戰,請來老友碧咸比併廚藝,挑戰誰的意大利飯最好吃,勝出者會贏得金腰帶的榮譽。二人邊煮邊互串大家,仲搬出碧咸嫂出嚟喎!

  

 

當球神面對廚神,未下廚已經出笑料。Gordon Ramsay指自己將會使用紅色碟盛載食物,碧咸卻鬼馬說想要紅色,因為要支持曼聯啊!激得Gordon抖大氣。最後以蟹肉烤粟米意大利飯迎戰碧咸的磨菇蘆筍意大利飯。比賽中段,Gordon不斷跟碧咸說話企圖令他分心輸掉,碧咸都不甘示弱,笑Gordon曾經給Victoria煮的魚未熟。

 

 

 

 

完成後由知名評家Laila Ali,以不開名的情況下試食評分,最後當然由Gordon Ramsay的蟹肉烤粟米意大利飯勝出,但大讚碧咸很有大廚師的水準。

 

  

 

雖然結果都預了Gordon會贏,但網友勁Like他們之間的火花,影片上載短短一日已經吸引接近二百萬人收看、獲得1.4萬個Like,大家都睇得好過癮啊!

 

 

完整影片:Gordon勝利一刻由3分16秒開始

 

 

來源:The F Word 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓