學正宗英式英文 大熱英國宮廷劇《王冠》第二季12月回歸

文: 王庭芝
2017.11.07

由Netflix原創以英國皇室為題材的劇集《王冠》(The Crown)去年播出第一季,當中包含種種勾心鬥角,爾虞我詐,而劇組為了重現皇室極盡華麗之感,更不惜功本製作多套靚衫,令劇集猶如一場宮廷時裝騷,當然,亦有劇迷追看的原因可能是想學吓正宗英式口音英文啦!無論你是甚麼原因開始追劇,相隔一年,《王冠》終於返嚟,Netflix近日公布《王冠》第二季將於今年12月8日全球同步首播,今個冬天又可以煲劇喇!

圖:FB@The Crown

 

新一季將以第二次世界大戰後為背景,戰後的社會表面重拾安寧,但仍然憂患處處,劇集繼續揭開英女王二世伊莉莎白二世在位不為人知的故事,以英國軍人於埃及的一場非法的戰役開首,並以英女王的第三任首相Harold Macmillan因一場震撼醜聞而退任作結,第二季見證言計聽從的時代終結,步入革命性的60年代。英女王伊莉莎白二世眼看婚姻及王國逐漸瓦解,她必須採取行動確保英國君主制得以延續。

圖:Netflix提供

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓