Do姐現身孔劉見面會 被禁做粉絲只做「業界代表」

文: 王庭芝
2017.05.07

劇集《鬼怪-孤單又燦爛的神》的韓國人氣男星孔劉於香港首次舉行粉絲見面會 《2017 Gong Yoo Live Make A Wish in Hong Kong》,見面會上除了有一早預告的組合Antenna Angels擔任嘉賓,孔劉兩位好友包括女星孔孝珍及歌手My Q昨日亦洩密會擔任嘉賓外,全場最大亮點莫過於香港圈中頭號粉絲Do姐鄭裕玲驚喜現身!

主持森美搞笑咁話Do姐今次係以「業界代表」的身份上台,要壓制住粉絲的心,着台下粉絲唔使緊張!今次Do姐的任務就係同孔劉交流演戲心得,但當台上播放住孔劉的作品時,向來專業的Do姐都忍唔住望多幾眼,仲興奮咁話近距離見到孔劉真係特別靚仔,不過一向轉數快的森美就搞笑咁再三叮囑Do姐要「返番業界」,場面搞笑!

來源:IG@do_do_cheng

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓