畢明稱Uber拒載 直指「貼錢再硬食」!司機回應另一版本

文: Cay Cheung
2017.05.05

的士拒載就聽得多,不少人都是因為呢個原因而改搭Uber,不過今次就爆出Uber都有拒載事件。廣告人兼創作人畢明日前在社交網站Facebook發文,分享自己「先貼錢再硬食」的經歷,指自己遇到一個遲到的Uber司機,而上車後司機稱不舒服而拒載,投訴uber三不管。而事件中的另一主角Uber司機亦發文回應,講出事件的另一版本,表示「自問行得正企得正,做事對得住天地良心」。

圖:uber  

【精選推介】實測人貓交流App 翻譯人話變貓語

【精選推介】落雨也不怕!香港5大室內緩跑徑

【精選推介】美照教室!20個超易學全身pose 

早幾日畢明Call了車,並預早落街等司機,但app顯示會遲到,一等再等仍未見車。原本想叫同行友人取消叫車,但友人指車資已全付,一Call車已收到銀行通知,所以沒有取消,「唔想被屈cancellation charge,又怕煩搞refund」,所以繼續等車。畢明稱曾要求司機取消,但取消唔到。

 

後來見到uber車到達,上車後問司機為何不開車,而司機當時就熄車,話自己唔舒服,唔車你嘞。後來畢明就在網上事件分享,並投拆uber制度欠缺監管,拒載無後果。不過據指原文已被facebbook刪去。

  

 

 

另一位當事人Uber司機亦在Facebook的群組回應事件,上載了與uber人員的對話,交代當時的情況,指「因交通擠塞用了10多分鐘去接乘客」。而到達目的地後看不見乘客,再致電乘客沒有再接電話,便按取消行程。

  

取消後見到乘客突然出現要求上車,司機就回應已取消行程,如需要用車可以再預約。他指乘客不高興不接受解釋,還以粗言對待及用手機拍攝,感到十分委屈。司機附上自己的過去得分,以證明自己一向服務好。

  

司機其後講出從事uber的原因,指「作為家庭唯一經濟之柱及因剛轉換行業而需要依賴part time去維持生活所需,不論平台現狀處於法律灰色地帶,很多人情況跟我相似的都會冒一個險去做,為的只是生活」。他再交代現時已被停機,投訴人應該為此感到高興。

  

 

【熱門話題】牧童笛走音達人吹3首經典歌笑死你

【熱門話題】M痛坐關愛座被中年婦「搞小動作」

【熱門話題】懶人必學!7式床上瘦身操 

【熱門話題】便秘救星!學識2招每日暢通無阻 

 

資料來源: 畢明Uber & Cetah 司機大本營

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓