出道10周年真人騷大爆T.O.P隱藏魅力 BIGBANG扮童軍戶外玩煮飯仔

文: 王庭芝
2017.04.20

韓國天團BIGBANG的成員T.O.P.早前正式服役,而G-Dragon和太陽最快可能於今年底前入伍,至於大成和勝利或於明年和後年相繼當兵,BIGBANG五子全體歸位,最快可能要等到2021年,不過BIGBANG都相當愛錫粉絲,T.O.P入伍前已經預先錄製節目,以解粉絲單思之苦。

圖:Youtube擷圖

 

今日BIGBANG的官方頻道公開他們預錄的真人騷《Run, BIGBANG Scout!》預告,這個節目是BIGBANG出道10周年紀念作之一,完全由BIGBANG主導,五位成員化身童軍,在戶外紮營玩煮飯仔,又玩遊戲兼互相爆料,預告中見到五子有別於表演時cool爆的模樣,而是不顧形象地流露真性情,似乎笑聲不絕。

圖:Youtube擷圖

 

節目4月26日起於付費的Youtube Red推出,不過Youtube Red暫時尚未在香港推出,想睇到BIGBANG新節目的朋友可能到時要用自己的方法,依家睇住預告止渴先!

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓