張國榮低調探患癌歌迷只求醫院做一件事 網民:藝人典範

文: 9527
2017.04.19

不經不覺,「哥哥」張國榮已離開我們14年,每年4月都有他的美談故事再被提起。最近有網民匿名於facebook專頁「Medic Secrets」重貼2009年聯合醫院紀念書刊《一起走過35年》內的文章,引述哥哥於20年前低調探訪一名19歲末期骨癌男歌迷的事件,引起網民熱烈討論。


當年任護士長的黃潔如於書中指當時透過港台節目搵到哥哥,哥哥欣然答允探病請求,但卻有一個條件,「一定要低調,唔可以向傳媒披露,唔係宣傳活動。」

醫護人員憶述當時哥哥無帶助手,自己一人去醫院探病。哥哥去男歌迷「聲仔」的病床前送上慰問,着他「畀心機打勝仗」、「唔好放棄」,並送上親筆簽名 CD和相片,他在病房逗留了10分鐘與聲仔談天。之後哥哥更答應每天跟他通電話,令聲仔笑逐顏開

即使哥哥去澳門拍戲,亦趁有空檔便打電話到病房。不過,通話僅僅維持了6日,直到張國榮打來找聲仔,護士告訴他,聲仔已離開人世。哥哥亦有於聲仔的喪禮悄悄送上鮮花致意。「佢媽媽話個仔每日有笑容,走嗰陣冇遺憾,而張國榮送嘅物品全部都用作陪葬。」

睇完哥哥同歌迷的故事,不少網民都讚哥哥很有愛心,係藝人典範,更有網民分別再分享關於哥哥的美談,力證偶像的好人好事! 

來源:Medic Secrets

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓