張學友質疑評審「唔識嘢」拒上《歌手》 節目組抽水回應

文: 9527
2017.04.11

中國歌唱比賽節目《歌手2017》本周六將舉行總決賽,香港代表杜麗莎同側田都先後被淘汰,只剩林憶蓮有得留低繼續唱!不知何解,張學友早年霸氣拒絕參加《我是歌手》的電台訪問片段被翻出,成為網民熱話。

   
張學友於樂迷早已是「歌神」,又點知「歌手」級數?學友指自己「唔想再比賽」,自己比賽出身,唔想再與其他歌手比賽,反而更喜歡自在地唱歌。最大問題係評審制度,因為短時間內要評論歌手唱得好不好,仲好複雜,有時聽得耐想瞓覺,突然一句:『好嘢呀!』被揀,感覺唔夠專業。張學友繼續表示自己好佩服參賽的歌手,明明是專業歌手,卻給「不懂音樂的人」評論唱功,霸氣拒絕《歌手》邀請。
 
因訪問於中國網上洗版,節目組亦於官方微博引用詩人倉央嘉措的詩句回應,暗示將繼續邀請張學友,乘機抽水宣傳。 

 

來源: 歌手2017微博環球881903

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓