為妹妹姜麗文抱不平!姜文杰出IG三個字串爆鄭俊弘 網友大呼:夠直接

文: 捌公主
2017.04.07

鄭俊弘與何雁詩事件網民食到遍地花生,除著當時人一齊高調拖手回應。連帶關係者都逐一浮上面回應。

  

 

有傳鄭俊弘與前前度女友姜麗文 (秦沛女兒) 拍拖6年,當鄭俊弘事業開始有起色時突然要求分手。雖然姜麗文未有正面回應,但哥哥姜文杰馬昨日更新IG為妹妹抱不平,上載了一張周星馳電影《整蠱專家》的劇照,出現「好,一對狗男女」的字幕。並在Caption重覆打上「my my.. what a voluptuous pair..(好一對狗男女的意思)。並附上一串Hashtag#熱烈地彈琴熱烈地唱」、「#DKLMCFH(粗口,以及「#花生」明顯地暗串鄭俊弘與新歡何雁詩。連903DJ西瓜都有Like。

 

 

姜文杰護妹心切的舉動得到網民大讚,指他是個好哥哥,紛紛留言指勁同意Caption,更有人話留本來無Follow姜文杰IG,但都要畀個Like

 

  

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓