「Econ考第一就做你女朋友」全班好同學夾埋唔合格 幫成績勁差男追女仔!

文: 捌公主
2017.03.30

中學生的純真與青春一去不復返,機會來到時要好好把握盡情揮霍青春。有網友在Facebook群組發帖,指一位「成績勁差」的男同學向女生表白,女生鼓勵對方,指只要他經濟科教全級第一便跟他拍拖,結果男同學狡猾出矛招,向同科同學仔要求「手下留情」!

 

帖文表示,男主角都有努力溫書,但怕考第一的機會渺忙。於是「一個一個走去求同科既人手下留情」,結果同學仔都答應要求,很合作地全班不合格,男主角就變成全級第一,抱得美歸。雖然係矛招,但有誠意兼有創意,係冧嘅。

 

 

一眾網民戥男主角高興,首先他一定人緣好好,才有一班好同學願意出賣成績成就他。有人指女主角都玩埋一份唔合格,代表雙方都鍾意大家。亦有人猜則女主角沒有修讀經濟。無論如何,都為男主角抱得美人歸而高興。

 

 

短短一個帖文獲萬個讚好及400幾個分享,不少已踏入社會工作的網友羨慕少年輕狂,感概這樣的青春才不枉過。你的中學歲月又做過甚麼至今都回味的傻事? 

圖:《那些年,我們一起追的女孩》劇照

 

來源:名校Secrets 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓