結局一定要BBQ 10大必出現電視劇情

文: Nor
2017.04.07

雖然近年大台電視劇力求創新,新劇≪心理追兇≫查案之餘大玩心理學。不過無論咩劇,總有幾幕熟口熟面。近日有網民以搞笑形式拍了一條專講電視劇既定印象的影片,以下為大家精選10大老是常出現的劇情,你一定有睇過!

>>詳看: ≪撇甩傻仔味!馬國明擔正《心理追兇》懸疑劇≫

在餐廳嗌交時,女主角發火離開,男主角總掉低一張大鈔,豪氣地講:「唔駛找」。

 

 

跳崖時,就算七孔流血、斷手斷腳,主角都一定死唔去。

 

街邊嗌交時,女主角一定會截的士走,仲有一嗌的士就有的士,時間啱啱好。更神奇的是第2架的士緊隨其後,而男主角都會講:「同我追住前面架車!」

 

 

電影劇必備洗腦主題曲。無論任何情節(分手、牽手、嘈交、重遇)都一定要播一次:無懼世事變改……

 

 

是非一定要在廁所講!之後就會被隔離Office Amy聽到後加鹽加醋再落入主角耳中。 

 

主角就死時,一定會捨身擋子彈,不會嘗試拉走主角或者撞倒壞人。

  

 

主角撞一撞牆就昏迷,不幸還會變植物人,然後又離奇地甦醒。 

 

 

爆炸場面時,主角一定正義感爆棚,先負責疏散群眾,再飛身撲地。

 

 

決裂時,其中一方一定會心軟,說:「你走,我以後不想再看見你」

 

 

無論大團圓結局定係悲慘收場,都係要BBQ架!

 

 

影片來源: HENEC授權轉載

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓