FB重溫與洪永城首次合作 網友:其實你倆應該拍拖 翠如BB勁Sweet回應!

文: 捌公主
2017.04.04

尋日睇完翠如BB新劇大結局,一眾網友有讚有彈。不如睇番翠如BB同洪永城呢對黃金拍檔嘅經典旅遊節目補數啦!黃翠如在Facebook上載了一段與洪永城首次合作的旅遊節目片段,慨嘆由主持變演員的改變。感激「好兄弟」洪永城一直以來的互相扶持,最重要是「旅遊是我們的世界,請不會放棄旅遊」。

 

 

 

影片上載了短短3小時獲6000多個讚好。大家睇片後千萬別忘記識睇一定睇留言。粉絲們表達很懷念這對旅遊孖寶,亦有人努力不懈繼續想撮合翠如BB跟洪永城,指「其實你倆個應該去拍拖」。翠如BB竟然親自回覆「其實我鍾意嗰個叫蕭正楠」,咁公開示愛穩定蕭正楠男友地位,唔止冧死蕭正楠,仲間接閃死咗一班網友。

 

 

 

欣賞翠如BB的率性可愛,及以她與洪永城的兄弟情。最多網友都大力支持兩人再度合作拍旅遊節目。

 

 

 

    

 

 

 

來源:Facebook@黃翠如 Priscilla Wong

 

HK 港生活 APP 登場!
Android 版:立即下載
IOS 版:立即下載

Follow us:
即like UHK 港生活facebook, 追蹤城中大小熱話;

Instagram: @ulifestylehk 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!