FB瘋傳測驗咪亂玩 個人資料隨時被盜用

文: 9527
2017.04.04

經常於Facebook上見到朋友洗版式Share某啲心理測驗或者遊戲,次前有「大家私底下點叫你」、「你最似邊個明星?」,有外媒踢過由程式Vonvon制佢的測驗過度取用戶的個人資料,建議大家玩時要小心。

  

見到自己似宋仲基劉德華固然開心,但外媒踢爆此程式其實暗藏隱私陷阱,只要按下允許掣,得到結果同時,程式就會蒐集到比測驗所需更多的個人資料,變相把出生日期、IP地址、姓名、朋友名單及瀏覽器資料等所有FB上的資料統統交出。

  

用家可以在 Facebook 的「設定」->「應用程式」內取消 Vonvon 的授權

    

根據Vonvon的條款寫明「在使用者終止了網站會員後,並 / 或停止使用網站的服務後,我們還是能隨意地繼續使用您的資訊 。 」,即使之後將授權刪除作用不大,建議大家下次若想試玩,記得睇清楚授權的資訊。

 

來源:Comparitech 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓