佘詩曼小S互寸放笑彈!《姐姐好餓》鬥廚藝變惡搞宮廷劇

文: Cay Cheung
2017.07.04

甚少參與綜藝節目的佘詩曼,最近就應邀到小S單拖主持的網絡綜藝節目《姐姐好餓》擔任嘉賓,不只與主持人小S比較廚藝,今集節目更出現了不少宮庭惡鬥的場面。

  

佘詩曼過去主演了不少宮庭劇,如《金枝慾孽》、《宮心計》及《公主嫁到》等,而最近亦接拍了內地清裝劇《延禧攻略》,古裝形象深入民心。製作組特別將小S的樣子Key到與佘詩曼有對手戲的角色上,並由小S配上抵死的對白,惡搞各套宮廷劇。

  

 

佘詩曼除了演戲了得,廚藝亦受到認同。去年佘詩曼曾參加內地真人騷《星廚駕到》並贏得冠軍,一出場已經對小S造成威脅,難怪小S要自稱「國際廚娘」來應對。 

  

自《康熙來了》停播之後,小S就開始主持《姐姐好餓》,節目集合訪談及烹調美食於一身。去年推出的第一季反應不錯,今年5月就開拍第二季。上一集與楊冪的鬥嘴,節目就吸引了超過3千萬點擊率。完整版請上愛奇藝觀看。

  

 

資料來源:爱奇艺《姐姐好饿》官方微博 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓