另類喪屍劇搞笑多過驚 下月跟《小鎮滋味》「開餐」

文: 王庭芝
2017.01.18

如果問大家對「喪屍」的印象是怎樣,相信都離不開食人唔吐骨,全身爛肉,只有一幅行動的軀殼,沒有靈魂,沒有思考能力,又或者大家會想起上年大熱韓國電影《屍殺列車》都未定,而講到喪屍題材的影片更是驚慄恐怖居多,不過,睇完Netflix最新的原創劇集《小鎮滋味》(Santa Clarita Diet),或許會打破大家的刻板印象。

《小鎮滋味》講述一對從事地產經紀的夫妻Joel(由Timothy Olyphant飾, Justified)及Sheila(由Drew Barrymore飾, Blended),與正直少女時期的女兒Abby(由Liv Hewson飾)一同居住於洛杉磯聖塔克拉利塔市的郊區。他們一直過著乏而無味的生活,直到Shelia經歷了一場戲劇性的轉變,並將全家人的生活置於水深火熱之中,但這未嘗不是一件好事。


劇集將於2017年2月3日於Netflix首播。

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓