馬家新搞作!馬子妮微博暗示馬家新年合體拍節目

文: 9527
2017.01.04

《愛回家之八時入席》將於下周播完最後一集,三輯《愛回家》中觀眾最愛的一定要數「馬家」,無論是頒獎禮、廣告抑或節目,馬家成員每次合體都引起關注。最近馬家2個後生仔「子妮」同「子仁」分別上載照片,預告馬家將再次合體!

 

之前頒獎禮上丹爺開玩笑講過想開拍《馬家不想回家》,馬家齊齊出埠拍旅遊節目。

 

而日前「馬子妮」就在微博上打「馬家再聚。2017新任務,由我們帶大家食食食食食」,唔通2017年「馬家」會合體拍飲食節目,帶大家去飲飲食食?

 

而且今次「馬家」合體就連非常可愛的「包包」都有份,網民都表示非常期待!

 

如果「馬家」拍飲食節目不知道會不會參考之前《一屋老友去旅行》的形式?無論如何,大家都是耐心等待「馬家」的消息吧!

 

 

網傳《愛回家》將繼續添食,詳情可以看:

>>《愛.回家》確定2月再添食 新一輯改名叫......

 

圖片來源:蔣家旻微博一屋老友記萬千星輝頒獎典禮

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓