Sammi新戲飾演霸氣總裁 搵張孝全「借種」

文: 王庭芝
2017.01.06

鄭秀文(Sammi)由《孤男寡女》、《瘦身男女》起奠定了港產愛情片天后地位,早前見Sammi頻頻在Instagram晒同台灣型男張孝全的合照,原來係為兩人首次合作的新片《合約男女》做宣傳,戲中Sammi將會飾演一名「三高」單身保險公司CEO葉瑾,人工高、職位高和「眼角高」,對愛情感到絕望的她,認為只有對孩子的感情才是永恆;於是毅然決定借精生子,於是千挑萬選,選中「速遞員」肖博(張孝全 飾),計劃借種生仔。

Sammi的愛情電影過往都經常到外地取景,例如《瘦身男女》就去日本,《嫁個有錢人》就去米蘭,《夏日的麼麼茶》就去馬來西亞,今次拍攝《合約男女》時,製作單位就遠赴巴黎取景,更加突出女總裁的「霸氣」,大家觀賞電影時,記得留意靚人靚景,當然更加唔少得Sammi的靚衫啦!

 

來源:FB@發行工作室

 

上映日期:2017年2月16日

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓