最貴和最平相差接近5倍!一張圖睇晒港鐵沿綫樓盤呎價

文: 王庭芝
2016.12.30

來到年尾,有調查指今年香港打工仔的薪金平均有2-4%增幅,不過加人工幅度相信怎也不及物價、樓價升幅,今時今日要成功上車實在越來越難,最慘莫過於收入剛剛超標,不符合排隊輪候公屋資格,想在市區或者一些交通方便的地段置業,價錢又貴到飛起,上車仿佛係「mission impossible」!近日有地產公司就公布最新「港鐵沿綫成交呎價分佈圖」,最貴和最平的港鐵沿綫樓盤呎價相差接近5倍,各位想上車的朋友可以作為參考!

圖:港鐵官網

 

根據中原地產的港鐵沿綫搵樓圖顯示,近30日內成交,與車站步行距離10分鐘內計算的樓盤,及成交呎價按實用面積計算,最平的樓盤位於天水圍,成交呎價為$6,498,其次為朗屏,成交呎價為$7,114。

圖:中原地產官網

圖:港鐵官網

 

而九龍區最平的則是深水埗,成交呎價為$7,768,不過同樣價錢如果想搵港島綫沿綫的樓盤就比較難,因為成交呎價最平的柴灣站,附近樓盤成交呎價都要$10,234。

 

至於港鐵沿綫最貴的樓盤原來是位於九龍站,成交呎價為$31,363,而九龍塘、尖東、香港站和黃竹坑的樓盤成交呎價都分別超過$20,000。

圖:港鐵官網

 

 

來源:中原地產官網

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓