屹立半個世紀!2017年2間香港傳統冰室結業

文: 月巴
2016.12.31

傳統冰室也許不及快餐店多元化,但由食物到舖頭的一磚一瓦都充滿了本土特色,盡顯昔日情懷。事實上有不少冰室已經屹立香港半個世紀,隨著年代變遷,執下一間執下又一間。

今天(31日)也是文華冰廳新藍塘餐廳最後一日營業,不少街坊熟客都來捧場,把握最後機會緬懷一番。

1. 文華冰廳

位於旺角的文華冰廳經營超過40年歷史,招牌食物包括有椰檳、菠蘿包、懷舊糕點等。老闆指「自己年事已高,而且子女也移民外國,結業只為安享晚年,並不是因為加租,亦感謝大家一直支持。」

 

 

文華冰廳

地址︰旺角西洋菜街204號地下

電話︰2394 6346

營業時間︰07:00am-11:00pm

2. 新藍塘餐廳

  

位於港島堅道的新藍塘餐廳有半個世紀歷史,店內牆壁有手寫餐牌,裝潢非常懷舊。 除了售賣一般抵食港式蛋糕,「份量夠飽」招牌咖喱飯也是街坊必點美食之一,唯業主稱要收回舖位翻新消防設備,令新藍塘餐廳老闆打消重開念頭,決定2016年最後一天結業。

新藍塘麵飽餐廳 

地址: 半山堅道71號

電話: 2524 2188

營業時間︰  07:00am-08:00pm

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓