逼到火火爆粗?《胸X計》兄弟反目變 「計中計」

文: 9527
2017.03.17

ViuTV整蠱節目《胸X計》請得三位靚女主持崔碧珈、夏尉喻及林芊妤和KB一齊化身整蠱專家,玩盡圈中人。有追開《胸X計》的都知道KB為整蠱人不惜一切,除了之前串coffee「殘廁gathering」,最後一集KB就連和自己合作無間的好兄弟火火都擺上枱,以拍MV為名想逼到火火大發脾氣。

KB首先在拍攝當日遲大到,再在拍攝期間態度輕挑,對在場的攝影師極無禮貌,還要推卸責任令拍攝遲遲未完成,惹得火火不滿大鬧KB。

   

不過整蠱計劃仲未完,其實火火一早知道內情,他扮作被整蠱來一招「計中計」,聯同三位女主持反整蠱KB。在KB整蠱計劃完成後,火火表示為拍《胸X計》推了另一個工作,招致大損失,再叫經理人配合,令KB以為自己惹禍,到底KB可不可以保住整蠱專家的稱號定係整蠱人多終被反整蠱一次?結局就留待大家揭曉。

 

 

圖片及資料來源:ViuTV

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓