簡單5步就整到!低成本自製鞋盒投影機

文: 9527
2017.03.03

有沒有試過一大班人迫埋一齊在手機的細螢幕睇片搞到無晒癮?喜歡用手機睇片煲劇的話不如自製一個鞋盒投影機,心血來潮想睇戲的時候,只要將手機畫面投射到天花板或牆上,就能舒舒服服享受變大兩倍的螢幕,自己煲劇或者和朋友一齊睇戲都啱用!

>> 近1500套電影任睇!HMVOD開台首月免費試用

 

製作鞋盒投影機的材料簡單,只需要鞋盒、放大鏡、少量雙面膠紙,另加一部電話就可以了。

 

首先在鞋盒剪出一個和放大鏡大小相同的圓形,再將放大鏡嵌入圓形中。

 

然後在鞋盒貼上黑色紙防止反光。

 

再將兩粒圖釘釘上一塊和鞋盒大小相稱的紙皮上,再將紙皮放到鞋盒內作電話座用。

 

  

因為投射時畫面會倒轉,所以播放電影前首先要旋轉螢幕。 

  

最後放好電話,蓋上鞋盒蓋,將放大鏡鏡頭向著天花板或牆上,調整手機與放大鏡的距離可控制聚焦,緊記睇電影之前要將電話較至最光並自行量度最佳播放距離。

>> 唔怕跌爆電話 2步驟自製防跌神器

 

老實講投影效果絕對比不上市面上的家用投影機,但自己整一個用作煲劇睇戲都好有feel!


>> 行到邊睇到邊!隨手用雜誌紙摺便攜手機座

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓