爆紅小店店員被彈黑面無笑容 網民力撐:人哋收銀唔係賣笑

文: 9527
2017.03.02

屯門小店「屯の大阪章魚燒」開業半年,憑超足料的章魚燒獲得網民熱捧,成為長龍店一直做唔停手,近日有食客於店舖的Facebook專頁留言,向投訴員工態度差兼無笑容,不值得「特登去買」。


店主見到投訴即發文道歉,回應「無奈我們是一間小店,有很多問題人手有限,未能夠一一解決」,更讚這位好同事幫得手,工作能力很高,能燒出好味的章魚燒,加上不遲到有責任心,美中不足就是「欠少少笑容,說話少了一點語氣」。

店主再次向客人道歉,又建議遇到木獨的對待時「為我們打打氣,提醒我們要笑一笑」,回應相當得體。

店主道歉文一出,即獲網友力撐,認為食客要求無理,「人哋賣野唔係賣笑」
   
又有食客撐女店員,「覺得態度正常同做野有心機」,仲叫店主店員加油。
 

來源: 屯の大阪章魚燒專頁

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓