男友媽媽嫌棄裝修師傅爸爸 網友:我呀爸唔煙唔賭係好人,唔想人地唔尊重佢

文: 捌公主
2016.12.13

兩個人拍拖從不只是兩人的事,網友在討論區發帖「男朋友屋企人睇唔起我屋企人」,內容是中產的男友媽媽言談間嫌棄女方做裝修的爸爸老土,她指「的確,我呀爸係一個學識少的裝修師傅,外人睇覺得佢老土,粗聲粗氣,但我呀爸其實好好,佢又唔煙唔賭,賺所有錢都用哂黎養育我幾兄弟姊妹,由於我呀媽要返工,佢會做家務、煮飯俾我地食,衣家我岩岩讀完大學出黎做野,佢都密密做,賺錢支持屋企。」

 

雖然男友解釋媽媽的一番說話是無意的,但女方心中還是有條刺,詢問廣大網友應該如何面對他的家人。

 

討論區原文:

 

 

 

網友一致支持為爸爸平反的孝順女,指爸爸是家中的英雄,辛勞為家庭付出。而且做裝修是一門手勢,應該「搵唔少」,不應該被人看不起。

 

 

   

 

有網友表示既然男朋友都知媽媽說得不對,代表他都尊重女家。既然兩家人未來接觸機會很少,今次就「聽過就算」不需放上心。 

 

 

當然仲有不少網友支持他們分手,指將來結婚後,恐怕有更多「說話」。

 

 

 

如果你係樓主,你又會點做? 

 

 

 圖:Wikimedia

 

來源:香港討論區 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓