下午茶新選擇!三大新出穀物棒大比拼

2016.11.04

返工返學口痕想吃零食,但又怕肥﹖能量棒混合不同的穀物如燕麥、乾果、乳酪、朱古力等,簡單輕便包裝,隨時隨地吃,是不錯的選擇。最近雀巢及桂格都新出了朱古力穀物棒,標榜輕盈味道好,現在來一個大比拼!

 

雀巢纖怡朱古力穀物棒$5.5,充滿燕麥片、朱古力脆粒及朱古力碎,朱古力味較香,口感豐富。糖份最低,只有6.6g,因此不太甜,而熱量亦最低,有383kcal/100g,一條只有85kcal。但略嫌質地太鬆散易碎。

 

 

雀巢可可穀物棒$5.5,由KOKO可可脆片造成,味道如普通早餐可可脆片一樣,只是沒有加奶,入口香脆,朱古力味香濃。糖份有7.2g,甜味適中。熱量是407 kcal/100g,每條96 kcal,整體味道及口感不錯,不太甜膩。

 

 

桂格朱古力麥果條$4.5,美國直送的朱古力麥果條。朱古力外層,包着焦糖燕麥片及朱古力碎片,口感豐富。但略膩味道焦糖味太甜膩,朱古力味較甜。糖份亦最高,有13g,熱量更是最高,每條140 kcal,450kcal/100 g,吃畢整條已覺很飽肚,愛甜食的人應該會歡喜。

 

 

   

朱古力味以外,雀巢纖怡士多啤梨穀物棒$5.5,充滿燕麥片及士多啤梨果乾,酸酸甜甜,味道更清新,不妨一試。 

 

 

HK 港生活 APP 登場!

Android 版:立即下載
IOS 版:立即下載

Follow us:
即like UHK 港生活facebook, 追蹤城中大小熱話;
Instagram: @ulifestylehk

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓