聚會Party必備神器

文: Mo Mo
2016.10.12

每次Party聚會,瘋狂selfie影靚相唔少得,結束後share相同post相更加係指定動作!影相、post相成為生活一部份,咁你仲記唔記得上次曬相係幾時呢?大概已經忘記咗可以拎起照片慢慢細味的真實感!最近同朋友gathering時,大家就因為呢部印相神器搞到勁興奮,原來當大家有相片帶走,真係會開心加倍㗎!

直接打印手機照片

以前曬相往往要經過多重步驟,如果要曬埋俾朋友的話,就要等下次見面,可能已經係一個月後的事。在這個「即興」年代,當然唔洗咁老土啦!呢部Canon SELPHY CP1200配備Wi-Fi無線打印功能,可以即按即印手機或其他電子產品內的照片,從此每次gathering就可以即時print相俾每一位朋友啦!

隨時隨地開心Share

Canon SELPHY CP1200亦支援充電池,開機時不用再插電線,所以無論室內party、戶外野餐抑或遊船河,都可以隨時隨地即興print靚相出來分俾朋友留念,唔使等下次gathering時先有相拎上手,感覺好唔同㗎!而且有6種唔同類型既相紙,方便到連貼紙相都可以自己print到。打印出來的相片,亦可作粉飾家居或放在辦公室枱頭,讓自己時刻回味當刻的happy moment! 

即刻睇睇印相神器嘅詳情啦:

https://www.canon.com.hk/tc/product/catalog/productItemDetails.do?prrfnbr=201070 

現在網上購買SELPHY CP1200 即送RP-54 (明信片尺寸)相紙連色帶套裝及充電池(總值:$730):

http://store.canon.com.hk/osp/selphy-cp1200-rp54.html

 

Source: Canon

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓