無懼被投訴倒米 泳壇「火雞姐」踢爆代言內幕

文:
2016.08.10

奧運游泳項目仍然進行中,講到今期最紅泳手,除了剛剛捧走奧運個人第廿一金的「美國水神」菲比斯,及從游水鬥到口水戰的孫楊和澳洲泳手賀頓,當然唔少得女子100米背泳銅牌得主「洪荒之力火雞姐」傅園慧啦!這位年僅二十歲的國家代表實力和率真個性兼備,令她備受網民愛戴,而她私底下不時發揮其幽默本色,經常曲線自嘲,獲大批網友讚好!

今早香港時間六點左右,傅園慧更新微博說:「猴開森吶!感謝大家和冰露純悅對寶寶我一路的支持,為游泳而生的公舉現在變成女王啦!哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈」傅園慧上載了一張化了妝兼單住眼拎蒸餾水的相,即時充滿「女神感」,睇落勁「gfriendable」,一睇就知呢個係廣告啦!

奇就奇在,個多小時後,傅園慧又更新微博,說:「不想走商業路線,隊裡的安排要服從怪你們,不然也不用發廣告。怪你們怪你們怪你們」這則微博似乎在倒廣告商米,傅園慧怕唔怕廣告商詐型架?話雖如此,網友就覺得傅園慧夠晒guts,敢作敢為,反而覺得她不做作的性格為廣告商加分就真!

網友的留言都相當幽默抵死!

 

來源:微博@傅園慧

 

其他奧運熱話:

>>>菲比斯爭取第20金!本周中後期10場必睇賽事 

>>>泳壇「火雞姐」表情誇過emoji! 謙虛真性情贏民心

>>>奧運選手明星相!射箭界里安納度、舉重界小豬、泳壇陳偉霆

>>>李慧詩即將出場!港隊奧運賽程表30場賽事一齊打氣

 

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓