鯉魚王識得用其實好有用 極速升道館要靠佢

文:
2016.08.09

如果你聽過《鯉魚王之歌》,應該充分了解到鯉魚王有幾弱。在香港也算是普遍容易遇到的小精靈,但實用性偏低。但小編相信「天生我才必有用」,今日要向各位證明鯉魚王不是沒用的!

想將自己TEAM的道館用最短時間升到最高Level,鯉魚王幫到你!  

第一步:打嬴道館,放隻鯉魚王。

第二步:預備一隻電擊系小精靈,CP要少於鯉魚王一半。

(例:在道館放一隻CP120的鯉魚王,用CP50的比卡超打) 

第三步:用電擊系小精靈不停打鯉魚王。

打同team道館時,攻擊方的小精靈CP只有防守方小精靈的一半或以下的情況下,贏一場就可以獲得1000 Prestige。

這樣不停來回打,很快就可以提升道館level。不過記得要選一些少人的地區的道館,最好在少人玩的時間刷道館level,不然很快就被其他team攻陷了。

I LOVE 鯉魚王!

 

資料來源:巴哈姆特bilibili

 

Pokemon Go相關情報:

睇下你有無被選中?Pokemon Go 3大更新 Nearby新功能不是個個都有份

Pokemon 攻守排名圖 這7隻小精靈屬S級最強

【iPhone適用】小精靈雷達APP 即時通知啟暴龍、卡比獸位置

低CP值都可以贏?打GYM 踢館取勝秘笈

XS、XL有分別?Pokemon重量、高度竟然同打道館戰有關?

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓