變無線耳機?傳iPhone7 耳機2大改變可能性

文:
2016.08.05

原來蘋果在數年前已經有意去除iPhone機底的耳機插孔,令機身更薄更防水!不過,無耳機插孔的iPhone怎樣能連接耳機聽歌呢?綜合外國網民的意見,以下兩款是iPhone7最有可能採用來播歌聽歌的耳機,你比較喜歡那一個?

  

1.Lightning Headphones (連接充電位的耳機)

無耳筒位iPhone7很有可能會改用Lightning Headphones,即是將原本連接耳機插孔的耳機改成連接電話充電位,這個做法可以令播放出來的音質更佳,亦能更省電,不過,聽歌的同時就不能充電了!現時外國某些網站已經有這類型的耳機出售,據說蘋果在公開發售iPhone7時有可能會配上一個轉換器,讓買家可以用轉換器將自己原本的耳機插到iPhone7的充電位使用,另外亦有傳蘋果將會推出原裝的Lightning Headphones給買家額外購買!

 

 

 

 

 

 

2.無線耳機

另一個可能是改用無線耳機!市面上早已有不少品牌出售無線耳機,據說今次推出無耳筒位的iPhone7,蘋果會同時推出一個手機軟件,用app來連接iPhone和耳機播歌,對於不少貪方便的無線耳機用家絕對是一個好消息!

  

  

 

  

  

 

各位果迷希望是Lightning Headphones抑或無線耳機呢?

 

圖片及資料來源:9to5macthevergemacworld

 

睇埋其他iPhone7最新資訊:

>> 新出藍色機身! iPhone 7 Plus實物到手 外型細節率先睇!

>> 外媒爆料!iPhone 7預售及發售日內幕消息流出


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓