Andriod、iOS都用得!400多款迪士尼Emoji可愛登場

文: 9527
2016.07.12

可愛度爆登!美國迪士尼將推出近400多款卡通人物Emoji,就連平日較少見的阿拉丁、龍蝦仔等都有份,而且隻隻都表情豐富,有齊心心眼、嬲嬲豬,絕對交足戲,用來和朋友Whatsapp一流!

 

  

 

 

 

想得到迪士尼Emoji的話,首先要下載手機遊戲Disney Emoji Blitz,遊戲玩法和Candy Crush差不多,只要將三粒相同的迪士尼人物配對連線,該卡通人物就會自動保存到emoji keyboard內,可以在whatsapp、messages及tweets等使用,玩的次數愈多就能儲到愈多emoji!

 

 

Disney Emoji Blitz將推出Andriod和iOS版本,小編試過見到遊戲已於部分地區的APP STORE上架,但卻未能下載。確實推出日期有待迪士尼官方公佈,大家想玩就可能要再等等了!

 

圖片及資料來源:Metro

 

>> 下頁看:亞洲地區幾日內有得玩?《Pokémon GO》上架即刻話你知


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓