雪櫃終結者、冷氣揸fit人!「極品」同事挑戰你底線

文: 9527
2016.06.30

打工仔返工要處理自己的工作已經夠晒忙碌,有時仲要處理人事問題,實在相當頭痕,一個唔好彩遇着難相處,又或者好食懶飛的同事,都咪話唔嘔血,近日有位網友為老婆抱不平,原來老婆有位「極品」同事,網友列出極品女同事「七宗罪」,大家睇吓自己的辦公室又有無這類極品同事!

配圖:Forbes

 

1. 咩都係「老奉」

影印機無紙、水機無水,永遠唔會自己換,奉旨由共用辦公室的其他同事出手。

配圖:TheWhy

 

2. 冷氣「揸fit人」

永遠穿背心熱褲加拖鞋返工,但喜歡投訴辦公室冷氣大,甚至使出非常手段,用膠紙封實冷氣掣。

 

3. 雪櫃終結者

每日平均叮十幾次食物,食唔完就放入公司雪櫃,由打開了的飯盒、變壞的奶,以至榴槤都有,將雪櫃全面私有化。

 

4. 密密食,密密痾

不停食的後果就當然是不停痾,每日去十多次洗手間,離開多過留於座位的時間,更甚是沒有如廁後沖水的習慣,衛生意識甚低。

 

5. 中午睡一睡,好過做元帥

究竟為了午睡可以去到幾盡?極品同事係會特地熄燈午睡,叫實習同事摸黑開工,甚至必要時走去另一間房墊垃圾袋打地鋪,瞓完就例牌唔會自行清理垃圾袋啦。

 

6. 變臉功夫出神入化

面對老闆時就是悲劇主角,狂呻自己有幾委屈、有幾辛苦,面對同事就即變灰姑娘的後母,態度惡劣。

配圖:ExpertBeacon

 

7. 遲到早退是常識吧

辦公室時間由佢話事,朝11晚2至4不等,雖然正式辦公時間為朝9晚6,但其他同事都無佢符。

 

老老實實,小編睇到第三點已經忍唔住,大家又忍到幾多樣?

 

來源:香港討論區

 

其他精彩熱話:

>>>>天后返嚟喇!彭羚為母校重出江湖唱新歌

>>>>哄番女朋友,我買咗佢最鍾意食嘅朱古力俾佢

>>>>康熙向「峰姐」鄭重道歉 青峰回應超哀怨

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓