由細睇到大!9套歐陽震華經典劇集回顧

文: 9527
2016.07.05

歐陽震華一向係無綫的「收視福將」,唔單只新劇《一屋老友記》獲網民勁讚,其實多年來主演的劇集有口皆碑,每次都錄得高收視。以下9套經典劇集,你記得幾多套?

壹號皇庭系列 (余在春)

 
圖: youtube擷圖

講Bobby的經典作品又點少得《壹號皇庭》? Bobby拍完《壹號皇庭》後終於捱出頭,開始擔正做男一。《壹號皇庭》之後亦不停添色,拍足五輯!

醉打金枝(郭 曖)

 
歐陽震華同關詠荷呢對熒幕情侶一齊拍咗唔少好劇。《醉打金枝》內容輕鬆又搞笑,平址收視亦達30點!
 
美味天王    (田味吉)

 
《美味天王》係當年的台慶劇,演員有關詠荷、古天樂、宣 萱及張達明等好戲之一,陣容龐大。不過小編最記得嘅係主題曲開頭肥姐把聲講:「好嘢嚟咖!哈哈哈哈」,一聽已經覺得好笑。

洗冤錄系列(宋 慈)


洗冤錄應該係Bobby嘅得意之作,古代出色法醫「宋 慈」一角帶領Bobby第一次獲得「視帝」寶座。

陀槍師姐系列    (陳小生)


又一部經典又高收視的劇集,《陀槍》共有四輯,觀眾勁讚風趣嘅「陳小生」,其實小編都好想睇到娥姐番出嚟做戲啊!


金裝四大才子   ( 祝枝山)

《金裝四大才子》將唐伯虎點秋香的故事擺入公仔箱,Bobby伙拍張家輝、魏駿傑、林家棟一齊大放笑彈。

青出於藍    (賈濟材)


Bobby做校長亦不失搞笑本色,不過講到《青出於藍》最有印象的地方一定係「三水漁農業職工會尹兩燦慈善基金尹丁寶瑞紀念中學」呢個極長嘅學校名!

賭場風雲    (齊歡暢)


Bobby的經典劇集實在太多,但要講最威水一定係《賭場風雲》,Bobby憑齊歡暢一角入圍第35屆國際艾美獎最佳男主角,估唔到呢!

東坡家事    (蘇 軾)


事隔2年再回歸TVB,《東坡家事》算係比較近期嘅作品,福將Bobby繼續發揮輕鬆爆笑的風格,帶挈劇集收視愈升愈高!

 


下頁看:《一屋老友記》挽回收視鸁口碑!網民:老中青演員都掂 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓