美國隊長爆肌拉直昇機,原來是這樣拍...

文: 9527
2016.05.03

近日最hit電影絕對是《美國隊長3:英雄內戰》,無論男女老少都會搵到看點,男士們睇到英雄激戰場面,仲有性感的黑寡婦同緋紅女巫大騷身手,當然熱血沸騰,而女士們睇到靚仔又大隻的男星Chris Evans飾演的美國隊長相信亦紅都面晒,不過大家又知唔知道這些精彩的場面是如何拍成的?日前電影的幕後花絮曝光,而且同樣亮點多多!

 

大家喺電影預告中都見到美國隊長在天台爆肌拉直昇機一幕,拍攝的時候,Chris Evans喺綠色布幕和在搭建出來的天台做戲,後製加上天空同視角開揚的背景,不過Chris Evans的肌肉就無花無假,堅係爆出來的!

其中一場寒冬戰士被追捕的戲份,唔止演員要吊威也「跳樓」,連攝影師都要貼身跟住演員一齊跳樓,認真辛苦!

戲裡其中一個場重點場景就是美國隊長、寒冬戰士與黑豹的隧道追逐戰,當然他們不是真的全程在車頂上跳來跳去,其實有部份只是借鏡,由張檯上跳落下來而已。

咪以為美國隊長一腳踢爆車頭玻璃無難度,原來生得又高、腿又長嘅Chris Evans拍這幕時都要有少少「出術」先拍得成,就係靠一個木箱墊高兩吋!

至於這幕多個英雄喺綠色布幕前晒冷,大家又睇唔睇得出喺電影中的哪一幕?只要大家睇睇旁邊的貨櫃箱,相信可以估到這幕就是兩派機場對決的重頭戲,但係咪無諗過原來個機場係假呢?

 

來源:Youtube美國隊長預告Youtube美國隊長幕後花絮

 

相關熱話:

>>>咁計都得?美國隊長盾下亡魂數目多到你唔信

>>>2彩蛋加5點注意!《美國隊長3》新蜘蛛俠最搶鏡

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓