英雄瞬間崩壞!網友教低成本速變「美國隊長」

文: 9527
2016.05.04

《美國隊長3:英雄內戰》有幾受歡迎,實在毋需多講,電影除了吸引到原著漫畫的死忠粉絲入戲院捧場,相信有唔少觀眾係為咗看俊男美女而入場,女士們就為爆肌「美國隊長」Chris Evans或者Cool爆「寒冬戰士」Sebastian Stan而瘋狂,而男士們就當然係睇扮演「黑寡婦」的性感女神Scarlett Johansson或者「緋紅女巫」Elizabeth Olsen,今集更有英國「小鮮肉」Tom Holland飾演的蜘蛛俠加盟,這部電影唔睇特技,淨睇樣都值回票價吧!不過,如果電影主角換成其他面孔,你仲會唔會入場?

圖:Youtube截圖

圖:Youtube截圖

圖:Youtube截圖

圖:Youtube截圖

有以玩「廉價Cosplay」聞名的網友趁住呢股Marvel熱,教大家如何低成本扮「美國隊長」,材料竟然係透明闊膠紙、衫夾同一隻手錶,這名網友將衫夾同手錶用闊膠紙固定於原本已經染成藍色的頭髮,再將留海撥出「眼罩」的形狀,真係一分鐘變身亦得,得咗!

圖:FB@Lowcostcosplay

另外,有網友亦模仿過「寒冬戰士」,他參照「寒冬戰士」拎住「美國隊長盾」的相片,將家中電風扇DIY,再摷亂自己的頭髮和戴番個黑色口罩,又一傑作誕生!

圖:FB@Lowcostcosplay

至於「黑寡婦」亦不能倖免,網友將半邊面塗白,穿上黑色小背心兼塞兩團疑似石頭的物件在胸前,再擺出三七面高傲表情,即時Scarlett Johansson上身。

圖:FB@Lowcostcosplay

除了以上三位「慘遭毒手」,網友過往還模仿過其他英雄角色或者卡通人物,好似「死侍」、《星球大戰:原力覺醒》的「變節兵」John Boyega、韓星G-Dragon或者小美人魚等,雖然睇完令人有一種想打爆mon的衝動,但又不得不讚網友的創意,而且確實莫名地找到角色的神髓,小編只能寫個「服」字!

圖:FB@Lowcostcosplay

 

其他相關熱話:

>>>美國隊長爆肌拉直昇機,原來是這樣拍...

>>>咁計都得?美國隊長盾下亡魂數目多到你唔信

>>>2彩蛋加5點注意!《美國隊長3》新蜘蛛俠最搶鏡

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!