其實點解msn會被淘汰架呢?

文: 9527
2016.06.24

 文:B612

 

(唔好問我咩係msn。如果唔知,就即係根本唔係我嗰個年代,你連Google都可以慳返。)
 
係,即管話我MK,但我真係一個超級無敵歌詞控。以前ICQ info、msn status,任何可以擺字嘅地方都會係歌詞。而家無咗msn,都唔會放過任何Instagram、Facebook,甚至Whatsapp status擺歌詞。我真心覺得自己可以靠歌詞成為新一代治癒系作家,好似係。

嗰時嘅msn好多花臣。其實我都算手機不離手架喇,但而家咩Whatsapp呀、Snapchat咁,始終都係取代唔到以前msn嘅功能:

改名 —— 玩過ICQ/msn嘅人就會知,好多人都會改一個「網名」,即係無神神叫自己「型英帥靚正@-@」呀,仲要加九萬幾個符號砌下圖案咁。平時用會收埋msn個程式係螢幕一邊,但後期因為啲人個名愈改愈長,我就愈拉愈長,最後msn個friend list要全螢幕先睇得晒。

改status —— 個時一樣有「status」,雖然得一行,但大家都認真對待,就算係行開十分鐘都會寫「去咗沖涼」,聽緊咩歌又要show出嚟,驚死真係有人想知咁。不過都係擺歌詞居多。嗰個年代,人與人之間嘅溝通簡單易明好多。分咗手咩?post段歌詞話佢知你掛住佢;唔開心咩?post段歌詞等所有friend都走嚟問你咩事關心你。當你好似default每一刻都要用歌詞顯示自己嘅心情,寫埋喺個額頭到,人與人之間就無晒隔閡同誤會,成個世界清靜晒。

打機 —— msn嗰幾隻game我都超鍾意玩,尤其係旋轉泡泡球,我係會迫人應我,就算佢唔想玩都要開俾我自己一個人玩。最常鬥嘅係踩地雷,一個人玩Windows踩地雷好無意思,msn對戰就唔同喇,而且版面仲靚好多,又可以一路玩一路傾。

Stickers —— 勁多奇奇怪怪嘅gif可以用,同而家Line、WeChat差唔多,仲可以自製或者save低對方用嗰個,超好玩。

震人 —— msn有個震人嘅功能(其實只係音效),有時唔係坐喺電腦面前,聽到有人震就會行埋去睇吓係邊個。

畫畫 —— 後期出咗可以畫嘢嘅功能,當年大家嘅電腦配置頂多咪鍵盤加滑鼠,都照用滑鼠畫,通常都勁核突。

視像 —— 明明又唔係咩分隔兩地,大家都係香港仲啱啱先至放學,但硬係好鍾意玩視像。有時係開咗佢就擺埋一二邊繼續做其他嘢,當電話咁傾,一路視像一齊做功課,痴線。

馬拉松式吹水 —— 其實我最懷念嘅,係嗰個每晚放學返到屋企就同同學傾足一晚msn嘅年代。都唔知點解咁多嘢講,返學傾完,放學一齊hea吓,返到屋企都仲有得傾?成晚就係咁打字,打機,玩視像,好似同身邊所有朋友都會keep到好friend。而家人大咗返到屋企,除咗碌吓Facebook,同男女朋友text吓,根本唔會花咁多時間同人傾計。就算Whatsapp有電腦版都好,都已經唔再係玩msn咁,所有朋友全晚上線,大家都同時同緊十條友傾計咁熱鬧了。
 
人老了就是不斷回帶。呢啲都係回不去的從前,真係要講一句叫自己收收皮先 :'(

 

本篇圖文獲作者B612授權刊登,未經准許,請勿轉載!

B612 Facebook:https://www.facebook.com/b612lpp/

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓