炸雞大檢閱!三大韓國過江龍炸雞店

2016.09.28

雞全部都係雞!韓國炸雞熱潮仍未退,炸雞店愈開愈多,最近就有3間韓國過江龍炸雞店登陸香港。每間都來頭不小,韓國及外地開設多間分店,更邀請韓國當紅明星作代言,大受歡迎。大家不用去韓國都可以統統吃到!

NENE CHICKEN

 

由韓國國民MC Running Man主持—劉在錫代言的炸雞店於8月登陸旺角,店內四處都劉在錫的蹤影及人形展板,自拍呃like最啱!

 

全球已有1200間分店,澳洲、新加坡亦設海外分店。主打10多款如NeNe炸雞、韓式甜辣炸雞、初雪炸雞、醬油炸雞及芽菜炸雞等。即叫即炸,更可選擇有骨及無骨的炸雞。

地址查詢

 

TWO TWO CHICKEN

TWO TWO CHICKEN於韓國已有300多間分店,10月進駐大坑,成為香港首間海外分店。炸雞味道跟足韓國配方,醬汁炸粉及特製的真空壓力炸雞爐都由韓國運來暫時提供6款炸雞,如原味炸雞、香蒜炸雞、甜辣炸雞、香蔥炸雞、麻辣炸雞及照汁炸雞。

 

炸雞以皮薄香脆為賣點,外皮炸粉比一般薄,用了真空壓力炸雞爐高溫炸至半熟,客人柯打時再即叫即炸至全熟,炸雞熱辣辣皮脆肉嫩。

 

地址查詢 

 

Chir Chir

 

位於尖沙咀的Chir Chir是弘大的名氣數一數二的炸雞店,早在前年已衝出韓國到台灣和新加坡等地開設分店。

 

招牌的芝士炸雞山,融合意大利的烹調方式,將炸雞件和薯角放在熱辣辣的鐵板上堆成一座小山,配以水牛和芝士醬,進食前再淋上另一款特製芝士醬,熱辣辣的炸雞被芝士包圍,三重芝味!

 

地址查詢 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓