靚佬湯唔做特工 《烈探狙擊:誓不回頭》繼續打到飛起

文: 王庭芝
2016.10.01

《職業特工隊》系列男星湯告魯斯(Tom Cruise)於2012年的《烈探狙擊》全球勁收超逾2億美元,證明靚佬湯唔做特務,做神探一樣掂!今年靚佬湯再做神探,《烈探狙擊》系列第二部作品《烈探狙擊:誓不回頭》今個月在香港上映,繼續打到飛起!

故事講述靚佬湯飾演的神探積烈查得悉昔日同袍兼好友唐納少校(寇碧史莫達絲  飾)被誣陷為間諜,並遭革職收監;平時來無影去無蹤的積烈查,不得不現身華盛頓,希望替好友把事件查個水落石出。然而,事件牽涉複雜軍事陰謀,不但唐納少校的下屬被殺,她在獄中亦幾乎喪命。儘管積烈查身經百戰,但一開始著手調查,立即誤中圈套,不止捲入謀殺案,更被警方視作嫌疑犯追捕。最出乎積烈查意料之外的是,在調查過程中,他竟發現自己可能有一名親生女兒!面對匪夷所思的迷局,他知道拆局的唯一方法,就是向著最危險之處勇往直前…

上映日期:10月20日

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓