入秋繼續食!兩大日韓特色刨冰

2016.09.13

臨近中秋要捉緊夏天的尾巴,除了趁假日去海灘衝浪,當然要把握時間盡情冰涼的雪糕刨冰!最近兩間甜品店都推出了特色口味的刨冰,分別是日式牛油果刨冰及韓式Kit Kat雪花冰,愛新意的朋友不妒一試,必定有驚喜!

韓國代表:韓式Kit Kat雪花冰

 

韓國甜品店韓冰與雀巢KIT KAT合作,於10月新出限定Choco Snow雪花冰。煉奶雪花冰撒上大量美祿粉及KIT KAT朱古力餅碎,加上一球雲呢拿雪糕及KIT KAT朱古力威化餅點綴。賣相吸引,朱古力味香濃,朱古力迷必試!\

   

 

  

地址詳情

日本代表:牛油果刨冰

日式刨冰店SHARI SHARI Kakigori House推出了牛油果刨冰,自家製牛油果醬,淋滿大大碗如雪山般的刨冰上,牛油果味濃郁,帶微微奶香味,跟幼滑的刨冰很匹配。

 

 

同場加映!季節限定的白桃刨冰,淋上自家製的粉紅白桃醬,加上大大粒香甜白桃果肉,味道新鮮,一吃便會喜歡。

 

地址詳情

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓