最後2次現身!明福俠開金口唱歌預祝「月餅節快樂」

文: 王庭芝
2016.09.14

聽日就係中秋節,一向擅用Facebook同粉絲互動的天王黎明日前就表示「明福俠」即將告別大家,唔少粉絲都表示不捨得,高呼:「願你今夜別離去!」大家惟日日睇實Leon幾時再更新Facebook啦!今日旁晚,明福俠再於Leon Facebook開金口同大家提早慶中秋,今次亦係佢尾二一次出現喺Facebook!

明福俠所唱的是鄭少秋的名曲《天涯孤客》,大家對這首歌的認識可能是它被用作經典殭屍片的主題曲,以前聽呢首歌可能都會覺得聽到心寒,不過由明福俠一唱,就反而多咗份喜感,大家都一齊聽聽明福俠尾二一次開金口啦!

 

睇完整片段:FB@黎明

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓