真正唱出香港!周國賢準備去夏威夷唱廣東話歌?

文: 9527
2016.03.09

「I want you 廣東歌,就算會有一點肚餓,唱首廣東歌代表我。」林海峰於叱咤台上唱出《我是廣東歌手》,讓人笑中有淚。近年KPOP當道,廣東歌是否沒有市場?

 

 

去外地唱廣東話歌看似「好傻好天真」,我們都不會說日文韓文,但卻都會聽 J-pop 和 K-pop。所以周國賢也喊出「唔識講廣東話,都可以聽廣東歌」的口號,將帶著Made in Hong Kong的廣東歌走夏威夷演唱,令廣東歌「唱出香港」。

 


一班有心人籌備「唱出香港」計畫,為香港音樂開拓更遼闊的世界市場。第一站請得周 國 賢 帶頭,聯同Ukulele表樂手Taimane Gardne帶同廣東話作品,及兩名就讀創意書院的年輕音樂人,與當地 Ukelele 樂手 Taimane Gardner 合演一場,令廣東歌「唱出香港」。

 

「唱出香港」計畫正於網上籌募資金,第一站的台前幕後過程將會拍攝成紀錄片,而紀錄片首映會亦正以眾籌方式於網上獨家發售,另看首映會詳情

 來源:音樂蜂

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓